Zdrofit z tytułem Zdrowa Marka Roku 2019
Zdrofit istnieje na rynku fitness od 14 lat, a jej sieć
tworzy kilkadziesiąt klubów zlokalizowanych na terenie całej Polski. Marka
propaguje autorską filozofię „zdrofitowania”, która zachęca do czerpania
radości z ćwiczeń i treningów w klubach, a także poza nimi - w plenerze.
Zdrofit promuje aktywność fizyczną, ale uprawianą w sposób odpowiedzialny,
stawiając na pierwszym miejscu zdrowie, zarówno w jego aspektach fizycznych jak
i psychofizycznych.
Najnowsza kampania marki przebiega pod hasłem „Postaw ZDRO
przed FIT”. Celem akcji jest zachęcanie Polaków do ćwiczenia w klubie bez
presji wyglądu czy rezultatów, bez porównywania się
i oceny, za to w zgodzie ze sobą, dla własnego zdrowia i samopoczucia.
W kampanii Zdrofit pokazuje prawdziwe historie swoich klubowiczów,
którzy dzielą się tym, jak aktywność fizyczna wpłynęła na poprawę jakości ich
życia.
Kampania została poprzedzona badaniami przeprowadzonymi przez instytut badawczy
IQS, które wskazały z jakimi barierami i obawami mierzą się ludzie przed rozpoczęciem
treningów w klubach fitness.
Wyniki badań zamieszczono na stronie kampanii https://zdrofit.pl/StawiamNaZdro/. W tym miejscu można również pobrać „Poradnik dobrego samopoczucia” i skorzystać ze
zniżki na pakiety badań medycznych.