Zdrofit z tytułem Zdrowa Marka Roku 2019

logo-zdrofitpng

Zdrofit istnieje na rynku fitness od 14 lat, a jej sieć tworzy kilkadziesiąt klubów zlokalizowanych na terenie całej Polski. Marka propaguje autorską filozofię „zdrofitowania”, która zachęca do czerpania radości z ćwiczeń i treningów w klubach, a także poza nimi - w plenerze.
Zdrofit promuje aktywność fizyczną, ale uprawianą w sposób odpowiedzialny, stawiając na pierwszym miejscu zdrowie, zarówno w jego aspektach fizycznych jak i psychofizycznych.

Najnowsza kampania marki przebiega pod hasłem „Postaw ZDRO przed FIT”. Celem akcji jest zachęcanie Polaków do ćwiczenia w klubie bez presji wyglądu czy rezultatów, bez porównywania się
i oceny, za to w zgodzie ze sobą, dla własnego zdrowia i samopoczucia.

W kampanii Zdrofit pokazuje prawdziwe historie swoich klubowiczów, którzy dzielą się tym, jak aktywność fizyczna wpłynęła na poprawę jakości ich życia.

Kampania została poprzedzona badaniami przeprowadzonymi przez instytut badawczy IQS, które wskazały z jakimi barierami i obawami mierzą się ludzie przed rozpoczęciem treningów w klubach fitness.

Wyniki badań zamieszczono na stronie kampanii https://zdrofit.pl/StawiamNaZdro/. W tym miejscu można również pobrać  „Poradnik dobrego samopoczucia” i skorzystać ze zniżki na pakiety badań medycznych.